SIHIR MERAGUT KEHIDUPAN MANUSIA


SIHIR MERAGUT SEBUAH KEHIDUPAN MANUSIA
.....
Dari SIHAT Kepada SAKIT
Dari Bersama Ke[ada Berpecah
Dari Kaya Kepada Papa
Dari Mulia Kepada Hina
Dari Bahagia Kepada Derita
Dari memiliki Kepada Kehilangan

Dan Kerana Itu Saya Ingin Berkongsi Bagaimana menghadapai Sihir ini, Dan Semoga ia menjadi Manafaat pada anda yang Membacanya

Bermula apabila saya berkahwin dengan suami saya pada bulan Ke-2 & ,Apa Tanda tanda awal saya terkena sihir
1. Rumah Akan menjadi panas
2. Rasa ingin Marah pada pasangan
3. Tak Mahu kepejabat
4. Ternampak imbasan melalui Kita
5. Nampak Orang Yang mengsihir Kita itu Pada sekeliling kita

Dan ini yang saya lalui Pada Awalnya, Pada mulanya saya sukar untuk Lekat kandungan. Oleh yang demikian saya buat keputusan untuk ambil 2hari Bermusafir dan Berdoa untuk memiliki anak. Alhamdulillah Allah Bagi izin untuk saya mengandung.
Semasa saya mengandung
1. Setiap malam saya mengalami Sesak Nafaz
2. Pada waktu magrib Jin itu akan Masuk Melalui Ibu jari Sampai Ke Tengkok Dia Akan Pegang Dada Saya Supaya Tak Boleh Bernafas, Suami saya sepanjang 9Bulan baca Doa Syifa dan manzil
3, Kandungan Akan Naik Smpai 350mm
4. Badan saya akan jadi sangat panas
5. Tidak boleh tidur Malam Selama 9 Bulan
6. Badan bertukar menjadi kehitaman seperti Air Kopi.

Setelah melahirkan anak Pertama saya
1. Anak saya Sangat Kuat Menangis - Malam Dan Siang
2. Emosi sangat tertekan semasa dalam berpantang

Saya mengambil orang gaji untuk membantu saya menjaga anak saya, tapi pada suatu malam BIBIk saya menurun menjadi Hantu (Mesti Tak Percaya Kan?) Lalu dia menjelma menjadi Tukang sihir itu yang menceritakan bahwa dia sangat mahukan suami saya. Alangkah terperanjat saya. Pada malam itu saya dab suami saya keluar rumah kerana ketakutan.

Sebelum bibik itu pulang kenegara dia, dia berpesan yang "Ibu pegilah berubat dengan ustaz yang baik kerana IBU sudah terkena buatan Orang"
Sedihnya sangat, barulah saya tahu yang saya sudah terkena sihir ilmu hitam. 
Makan BerMulalah perjalanan Detik Hitam Dalam Hidup saya Dan Saya Pulang Ke Kampung Untuk Berubat.

Fasa 1 :

1.Saya dihantar Jin gatal dan Kemiangan
2. Saya Dihantar Jin Panas

saya mengalami Gatal yang teramat sangat dari bawah sehingga keatas
Panas Badan Dalam Luar. Saya diserang dimana mana sahaja. Saya tak boleh pergi toilet awam,hospital dan melalui tempat seram, nanti saya akan menggelupur  kegatalan yang luar biasa.

Pada Waktu malam pula, pembuluh darah saya pula seumpama kaca mengalir dalam darah. U can Imagine not how i feel the pain and destroy my happiness and my life. 1Tahun lagi saya tak boleh tidur malam. Selepas subuh jer saya boleh tidur

Fasa 2:

Ini fasa yang sangat kritikal yang mana saya diserang pada hati. Air kencing menjadi kuning yang luar biasa. Dan saya punya mata menjadi kuning. Ni memang Tahap 4. Saya dah pergi berubat banyak trempat dan duit dah habis puluh ribu. Nangis memang dah kenang Saat Akhir ni. Kebanyakan perawat saya yang mengubat saya semuanya akan sakit juga disebabkan oleh Pihak Yang menyihir itu menhantar balik.

My husband bawa i pergi Hospital SJMC and check. Doctor kata tak dapat kesan apa2. Dia nak tebuk dada saya untuk sampel sel hati. Apa yang saya buat then...

I request my husband i untuk balik Kg dan ingin mengahabiskan Masa akhir saya dengan Mama saya. Sebelum saya pulang ke Kampung, Suami saya ada kenal 1 ustaz ini, dia kata dia boleh rawat dan Caj RM800. Wah.. 

Entah kenapa saya rasa saya agree je dengan permintaan suami saya untuk berubat dengan ustaz tersebut. Dia datang kerumah untuk berubat dan dia minta suami saya solat taubat dan membaca surah al Fath. Kemudian dia mengambil kain serban dia dan  seolah2 melibas di belakang saya. Sebelum itu dia dah pagar rumah saya dengan ayar Wa Jaalna Mim Bai Ni aidihim Sa'Daa (SurahYasin). Kami Berdua Muntah Muntah Mengeluarkan Biasa racun Sihir Tersebut.

Keesokan Harinya Saya Pulang Kekampung Bersama dengan anak dan Abang Saya. Alhamdulillah sihir kuning tadi sudah berkurangan. Bila saya minum air yang ditiup oleh ustaz tu selama 2hari, Saya Batuk berdarah mengeluarkan SISA RACUN SIHIR TADI. Kemudian saya semakin hari semakin pulih dan semakin sihat. Bersyukur dengan kehadrat ilahi atas Keizinanya.

ORANG KALAU DAH HATI BUSUK, DIA TAKKAN MENGALAH UNTUK MELAKUKAN KEJAHATAN. DAN LAGI DIA HANTAR SIHIR KEPADA SAYA

Keadaan yg sama kecuali penyakit Kuning itu (sebab Ustaz tadi dah pagar hati dari dirosakkan Oleh Jin tadi). Maka saya teruskan berubat dan mengamalkan Ayat Ayat Al Quraan Sebagai Syiffa.
Sakit Buatan Manusia Yg Dengki ini Dilami hampir empat Tahun dan Saya Telah kehilangan Harta benda, Pekerjaan Dan Lain2. Perniagaan Saya juga hampir Sepenuhnya Rugi. Memang Totallly LOST!!!!

HIDUP TAK BOLEH MENGALAH, DAN TERUSKAN USAHA DAN TAWAKAL

Saya, suami dan Ibu saya memhon doa supaya diberi kesembuhan untuk meneruskan kehidupan. Antara amalan saya perbanyakkan ialah
1. Surah Al fath setiap hari
2. Bacaan Yassin setiap pagi@ malam
3. Surah Al Baqarah
4. Zikir, Istigfar & Selawat
5. Doa Syifa
6. Manzil
7. Ayat Ayat Ruqyah

Tahun 2018 memberi sedikit Sinar Untuk Diri Dan keluarga, dan Juga Tahun ini memberi perubahan dalam hidup bilamana 
1. Saya ditawarkan bekerja seperti dulu as Project Manager
2. Perniagaan Saya Beroperasi Semula
3. Kembangkan Perniagaan Bedak Sejuk Tradisional Beautyaiza

Selain itu saya ingin beritahu pada anda juga bahawa semasa TERKENA SIHIR ILMU HITAM INI; 
Terdapat Kesan Kesan sampingan Yang Lain seperti berikut
1. Hubungan Suami Isteri Sering berlaku pergaduhan
2. Sumber rezeki akan tertutup
3. Sakit Sakit Sendi
4. Mata Kabur
5. Susah Bangkit Malam untuk Ibadah
6. Mudah Lupa
7. Kepala selalu sakit
8. Mudah Marah Marah dan Sukar kawal Emosi

Dan Saya Ingin Juga Berpesan, Jangan terlalu nak berubat TERSALAH PILIH PERAWAT. SALAH PILIH IA BOLEH JAHANAMKAN ANDA. SEtakat ini ada 2 Ustaz yang Guna jin untuk Sembuhkan Sakit Sihir ini. Jadi Jin ini untuk Jaga Kita. Jadi Sebab tu kadang2 bila ustaz ini Mahu uwang pada kita, Dia akan berpesan pd jin tersebut untuk Sakitkan Kita dan Kita akan Merujuk pada dia... MESTI TAK PERCAYA KAN!!!!!PERCAYALAH SAYANG Semua, hanya yang benar benar kenal agama dan Allah sahaja yang boleh rawat kita sebenarnya.

dan saya ingin berkongsi SATU PRODUK yang Memang JIn Takut memasuki Badan Kita ni. Ia merupakan cara tradisional dimana komposisi utamanya adalah dari GARAM dan kayu Pine (Sebagai Ubat, Yang dulu kalanya boleh sembuhkan Matanya yang BUTA)

Produk ini saya konsumekan pun atas Nasihat USTAZ. Alhamdulillah memang luar biasa. Pung Pun JIN lari. Nama Produk ini ialah Ispresses. sekarang Ni saya dah jadi AGEN Produk Ni. Kalau nak Tengok Kelebihan Ispress ni boleh Klik Disini, Testimony ramai dan Memey JADI Sungguh. saya Guna dan Saya Jual Untuk Anda Guna masa genting ANDA InsyaAllah

http://wasap.my/60182926122/ispress

PERKONGSIAN AYAT AYAT SAYA BACA SEMASA LAWAN SIHIR







Comments