BEDAK SEJUK TRADISIONAL PEGAGA







Rasa MALU setiap kali ke ofis atau ke events??
======================================
Mengapa tidak cuba cara tradisional yang boleh mengembalikan kejelitaan dan keremejaan kulit anda. Sapu dan bilas dengan air sahaja. 
Apabila dah guna terasa baru lepas SPA
Kulit rasa fresh sangat dan tak pedih. Semacam sel sel baru tumbuh.

Kulit tak rasa BERMINYAK lagi, tona kulit sekata serta semakin cerah. Parut mulai hilang dan keremajaan semakin dirasai. BST kami bebas dari bahan terlarang, semua dari bahan bahan semulajadai. Yakini produk kami bersih dan suci membelai kulit anda tanpa ragu ragu.

Produk BST diadun dengan herba terpilih dan diproses secara manual tanpa bahan pengawet membuatkan produk di beautyaiza bermutu tinggi dan masih mengekalkan keaslian produknya.

BST pegaga ini merupakan salah satu bedak sejuk terlaris dan diminati ramai pengguna kerana keberkesananya. HERBA PEGAGA yang terkandung dalam BST kami membolehkan ia bertindak secara efektif dan memperbaiki permukaan kulit wajah secara tradisional tanpa pengelupasan. So bebas dari kemerahan kulit disebabkan oleh penghakisan. 
Jadi sayangi kulit wajah anda dengan memiliki produk tradisional kami dengan harga berpatutan. Untuk keterangan lanjut boleh layari laman web rasmi kami di www.beautyaiza.com

Atau hubungi kami di wassup 0182926122 untuk konsultasi kulit secara percuma. 
#bedaksejukbeautyaiza #beautyaiza #aiza #bedaksejuk #bebasjerawat #cantiksemulajadi #awetmuda #surihatimrpilot #lofattah #neelofa

Hafiz Yusof
Naga Merah
Adi Rizuwadi
Umar Haziq
Nur Berani Nor
Akids Fesyen

Comments