BAGAiManaRAWAT HFMD Secara ALAMi

PENYaKit #HFMD

Kebiasaanya Kanak Kanak Dibawah Umur 5Tahun berisiko until terkena jangkitan HFMD

Baru baru ini Anak Saya terkena dengan Jangkitan HFMD,Mula Mula Rasa sangat risau akan  penyakit kini apatah lagi sekarang menjadi wabak,(Sumber Photo dari internetADi, Sbb Tak ingat Nak Snap!!!).

Bila Jumpa Dr, beliau kata Kita mmg xde ubat untuk HFMd,cuma ubat demam Dan ubat dalam mulut shj. So sebagai ibu mmg sangat risau akan Keadaan Anak Kita. Jadi Saya pun Google Dan Cari sumer2 rujukan untuk mengelak is menjadi teruk.

Saya Ada Baca Seorang ibu Ni kata Mandi air laut sbb masin. So cepat sembuh.Jadi Saya Ni fikir mcm Mana la kan....

Instead of Mandi Laut , Saya ambil  2 Langkah Lain Tapi agak sama bagu Mengelak dia merebak. Saya rendam Kaki Anak saya dalam Air Foot Treatment Dan Sabun Rock Salt Soap Untuk Badan Kaki Dan Mulut Nye...

Pada Hari Kedua Saya tengok Pada Kaki Mulut Dan Tangan Tak merebak,cuma Ada satu titik merah shj. Dia Tak bertompok2 Naik. Syukur Sgt. Even Tak Boleh minum Susu sbb Naik Mcm ulser dalam mulut,Saya Rasa bersyukur sbb dia stil aktif Dan tompok merah dia cuma 1 me 2biji Shj.

Ini cuma perkongsian Peribadi tentang bagaimana untuk menjaga Anak yg terkena jangkitan HFMD.

Kadang2 yg berlaku Kita Tak sangka,Tapi apa yg Kita Boleh buat ialah ikhtiar Dan Tawakal.
FT &RSS Kami cuma asbab shj.

#Foot_Treatments RM10


Rock Salt Soap RM10


Berapa Pula Harga Nya
Jgn Risau sure mampu milik.

FT Foot Treatment RM10
RSS Rock Salt Soap RM10
Postage RM8 Shj,Jadi berminat Boleh Messenger Kami.

Untuk Fast Respong for Buying, just click this link
Klik Link ini  http://wasap.my/60182926122/blg.Set.Ft.RSSoap

#hfmd #cara_alternatif_rawat_hfmd
#rock_Salt #Foot_Treatments

Comments