SEBELUM DAN SELEPAS MENGGUNAKAN MASKER MUKA TRADISIONAL BEAUTYAIZA

SEBELUM MENGGUNAKAN ORGANIC SKINCARE-

" Kulit Saya Kusam dan Tidak Bermaya, Gelap. Memang Saya Tidak yakin dengan penampilan saya sendiri. MasyaAllah setelah mengamalkan memakai Bedak Sejuk & Masker Tradisional Beautyaiza ini, terdapat perubahan yang ketara kepada Kulit Wajah Saya. Memang ambil sedikit masa, tapi kesannya sangat memuaskan hati saya.

Ini Photo Sebelum MenggunakanNya
- Muka Berjerawat
- Kulit Hitam & Kusam
- Bintik Bintik Hitam

Alhamdulillah setelah menggunakanya beberapa bulan, Kulit saya semakin pulih dan makin ok.Sebab itulah saya mengeluarkan produk yang berasaskan bahan semulajadi. Bukan saje Murah tapi MUJARAB dengan tanpa kesan sampingan.

Gambar 1

Gambar 2
Kalau anda tengok pun, dua dua mempunyai pencahayaan yang sama, tapi perbezaan KULIT wajah memang nampak lain dari dulu. Apa yang patut lakukan akan Kebaikan Rahsia alam semulajadi ini. Sudah pasti saya harus bersyukur dan Kongsi dengan semua apa yang Baik baik.

Semasa Memakai Masker


Masker Muka Tradisional Beautyaiza


Kandungan Dalam Kotak Masker


Bahan Untuk Membuat Masker Tradisional

Cara Guna Masker Tradisional

Bagaimana dengan anda? adakah anda mengalami masalah yang sama? Sekiranya YA ayuh sayang sayang semua Grab satu sempena menjelang lebaran pada tahun ini. Sesiapa yang benar benar berminat, sila terus hubungi admin di

http://wasap.my/60182926122/PM.Detail.Masker.Traditional atau nak call/sms boleh use ini number 018 292 6122.

Jika anda tidak mengalami masalah ini, maka anda share dan beritahu kawan kawan anda yang bermasalah. 

#beautyaiza

Powered by " www.beautyaiza.com"

Comments