MADU KELULUT ASLI


Madu Kelulut Asli
==============

Banyak kelebihan @kebaikan bagi meteka yang mengamalkan makan madu lelulut ini
> menyembuhkan luka2 dalaman untuk mereka yang bersalin secara pembedahan
> antikanser
> Boleh buatkan kulit wajah lembap, gebu pinky2 dan tampak lebih muda dari usia sebenar
Banyak lagi kelebihan madu kelulut asli ini, boleh search di goggle
Nak order madu asli ini boleh wassup di 0182926122@01115118601
"Cantil& Jelita SemulaJadi"


Cerita Di sebalik penghasilan Produk Madu Kelulut
=====================================
Masih Sakit Dalam Perut Selepas Bersalin Secara Pembedahan???????

Ceritanya macam ni, jumpa bidan kampung untuk urut kaki selepas bersalin, then tanya dia, perut saya ni masih rasa sakit selepas bersalin(masa tu dah 3bulan)
katanya bidan kampung pada saya boleh sembuh luka dalaman tu dengan beberapa cara
1. Minum air rebusan kunyit
2. Makan madu kelulut
3. Makan Belut
Inilah nasihat beliau pada saya. Oleh yang demikian saya nak share petua petua yang bermakna ini. Saya keluarkan produk madu kelulut asli 100% asli. Harganya agak tinggi sedikit kerana keaslian produk.
Bila buat research sendiri, memang banyak kelebihan madu kelulut ini, selain menyembuh luka dalaman kita, ia juga bersifat antikanser, antioxsidan yang tinggi, ubat batuk, awet muda kalau diamalkan selalu.
Apa yang paling saya suka, makan madu ni, muka kita akan glowing flawles semulajadi. Tapi makan madu yang original yer.


powered by www.beautyaiza.com/0182926122/01115118601

Comments