Cara Untuk Merawat Jerawat

Assalamualaikum Peminat beautyaiza.com,

Dalam entry ini saya ingin berkongsi tentang bagaimana untuk merawat kulit muka yang bermasalah seperti dibawah:

*Jerawat & Parut Jerawat
*Kulit Berjeragat
*Kulit Sensitif & kemerah merahan
*Resdung & gatal gatal Kulit Muka
*Tona Kulit tidak sekata
*Kulit Kusam
*Kulit gelap 

Jadi kami di N Aiza Resources mengeluarkan produk yang 100% berasaskan bahan semulajadi selamat digunakan untuk semua lapisan, Kanak2, ibu mengandung, orang dewasa, orang remaja, orang tua dll. Antara produk kami yang paling mendapat sambutan adalah bedak sejuk tradisional pegaga,bedak sejuk kulit kayu manis & kunyit.

Cuba dahulu baru bagi respon, kalau tak berpuas hati Jaminan wang akan dipulangkan. InsyaAllah kami mengeluarkan produk bukan kerana untuk mendapat keuntungan yang besar semata mata. tapi kami telah meniatkan untuk membantu mereka yang bermasalah dengan Kulit Muka/wajah. Ini kerana kulit wajah juga membolehkan seseorang itu tampil lebih yakin berbanding Kulit wajah yang bermasalah.

Kami tidak menghalang anda menggunakan produk produk lain sebagai daycream untuk melindungi wajah anda, tetapi kami menasihatkan pengguna di luar sana untuk membelai kulit pada waktu malam dan waktu rehat dengan produk berasaskan bahan semulajadi. 

Untuk mendapat kesan yang lebih mujarab, syarikat kami juga mengeluarkan air sari mawar yang digunakan bersama sama bedak sejuk keluaran kami. Bacalah suruh yusuf 3kali sebelum menyapunya ke kulit wajah anda, insyaAllah kulit anda akan nampak kelainannya

Pilihan terletak di tangan anda. Kami iklas untuk membantu mereka yang ingin menjaga kulit wajah mereka. Kecantikan pelanggan kami adalah kepuasan buat pihak syarikat kami.

Ok la, ini lah nasihat dari saya untuk kita kita. Kalau ada salah silap harap maaf. 

Luangkan masa anda untuk melayari laman web rasmi kami di www.beautyaiza.com @ Insta kami di bedak_sejuk_tradisional

Untuk pesanan, sila wassup kami di 018 292 6122

Ini response dari beberapa pelanggan kami







Comments