Amalan Untuk Memberi Kekuatan Pada Diri & Tenaga Yang Luar Biasa

Amalan ini diajar oleh nabi s.a.w kepada anaknya saidina fatimah.
Sebelum ni saya memang dengar dari ustaz ustaz tentang zikir ini. Tapi saya tidak amalkanya secara konsistant. Pada suatu hari mama saya tengok saya asyik keletihan &kepenatan melakukan kerja kerja seharian. Lantas mama saya bagitau bacalah zikir saiditina fatimah setiap hari sebelum tidur,insyaAllah esok harinya kita akan tenang dan punyai tenaga yang luar biasa.
maka saya pun amalkannya,memang lain rasanya. Tak letih atau penat. Hidup rasa tenang. Masalah pun cuba selesaikan secara berhemah.
Patutla mama sangat tenang & bertenaga, tak pernah complain. She's a good mum forever and ever.Inilah zikirnya, dibaca 33x setiapnya kalimah
SubhanaAllah
Alhamdulillah
Allahuakbar


Comments