Ubat Parut Tradisional Yang Mujarab



Assalamualaikum wbt.
Kenape pula gambar pisang jadi penghias wall saya ni yer
Ada benda yang tersirat disebalik pisang kah selain boleh dijadikan goreng pisang dan kek pisang ataupun cekodok pisang??
Cer teka cer teka,,,,

Hari ini saya nak share mengenai khasiat kulit pisang. Dulu dulu orang tua mana ada duit nak beli ubat kat farmasi nak hilangkan parut pada kulit. Jadi apa meteka buat? Jadinya mereka gunalah kulit pisang, tenyeh2 di parut yang ada , parut hilang. MasyaAllah ajaibnya kejadia Allah.
Nampak macam tak berguna la kan kulit pisang ni, tapi mujarab dalam menghapuskan parut..

Parut jerawat,parut luka atau parut accident yang timbul2 tu,,boleh la la cuba cuba rawatan tradisiinal menggunakan kulit pisang. Nanti anda akan nampak sendiri keajaiban luat biasa. Kalau nak kulit pisang emas lagi berkesan dan mujarab utk menghilangkan parut.

Ok lah akak adik abang diluar sana, sekian saja perkongsian saya pada hari ini, semoga bermanafaat pada anda semua, tak banyak sedikit pun ok. Apapun semuanya bergantung pada kekuasaan Allah swt yang boleh mendatangkan mudarat ataupun tidak,kulit pisang cuma asbab untuk pulihkan parut sahaja.

#bedaksejukbeautyaiza #bedaksejuktradisional #bedak #cantiksemulajadi #beautyaiza #aiza #hilangjerawat #kulitlicin #surihatimrpilot #petuacantik

Jangan lupa layari website rasmi kami di www.beautyaiza.com untuk keterangan lanjut mengenai produk produk berasaskan bahan semulajadi dan bebas bahan kimia terlarang
Akids Fesyen
Hafiz Yusof
Nur Berani Nor
Umar Haziq
Adi Rizuwadi
Naga Merah

Comments